КАРПАТСЬКА ВІДПУСТКА: Хустський замок /м. Хуст, Закарпаття/   2 comments

Розповідь про продовження цього дня ніяк “не хотіла” публікуватись.

І мова тут зовсім не про нестачу часу чи інформації. І навіть не про перебої з інтернетом. Просто у переважній більшості випадків я пишу дописи приблизно з тими ж емоціями і на тій же “хвилі”, на якій перебувала протягом відповідного моменту поїздки. А оскільки друга половина цього дня у нас була, м’яко кажучи, важкою, то і розповідь про це писалась важко…

Після повернення у Хуст ми вирішили, що маємо достатньо часу (і бажання), щоб відвідати місцевий замок.

Той, хто уже встиг побувати на замковій горі у Хусті, здогадається, у ЩО не могла не вилитися така поїздка після сильної зливи. А тим, хто не встиг, поясню коротко – це був КАПЕЦЬ.

У моїй темі блогу немає такого шрифту, який міг би передати усю повноту вражень від сходження… переляканий

Не знаю, під яким кутом нахилу проходить підйомна дорога до замку, але гора, заввишки 300 м над рівнем моря, здалася нам клятою Голгофою. злюка Більше того, спочатку ми ще й трохи зблуднули і вже було подумали, що їхатимемо до самої вершини асфальтівкою… Але довелося повертати назад і їхати спочатку по бруківці з ДУЖЕ слизьких камінців (зовсім жесть була, коли вже спускалися нею), а тоді – іти по слизькій земляній “стежино-дорозі” аж до самого замку.

Піднімалися ДУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУЖЕ довго. Прилізли під замок брудні, як чорти, втомлені і злі. Дехто (не я язичок) вже не хотів ані замку, ані гір, ані відпустки. посмішка на 32

Тому, дорогі друзі, порада – за поганої погоди на замкову гору у Хусті носа не потикати. Або принаймні не лізти туди з велосипедом… посмішка

Внаслідок усього вищеописаного, я мусила оглядати замок сама.

DSC_3820

Дуже шкода, але від нього залишилося не так багато.

DSC_3824

DSC_3825

DSC_3826

Замок страшенно заріс усілякими корисними і не дуже рослинами.

DSC_3833

DSC_3834

Мені важко було розгледіти обриси стін і впізнати у хащах навкруги замкове подвір’я.

А була ж колись отака красотіща –

Хустський_замок

Я спромоглася видертися на якусь каменюку і клацнути кілька видів на місто

DSC_3828

DSC_3827

DSC_3830

DSC_3831

Від замку вниз ми “котилися” з велосипедами вже трохи швидше, ніж підіймались. Мабуть енергії додавало бажання якомога швидше побачити шлагбаум, а тоді – бруківку, а тоді – асфальтівку, що сходить до підніжжя гори. щисливий

Тому дорогою я навіть клацнула гори крізь прогалину в листі –

DSC_3818

Після спуску із замкової гори ми скерувалися до готелю.

Проте, неподалік місцевого райвідділку міліції мене чекала ситуація, яка, втім, здалася цілком логічним завершенням дня – прямо посеред дороги мене зупинила якась тітка і почала вимагати ПОВЕРНУТИ КРАДЕНИЙ ВЕЛОСИПЕД!!! свариться і показує кулак

Хочу думати, що я надзвичайно добре “збереглася”, якщо мене можна було прийняти за особу, що краде велики… крутить очима Зрештою, предметом підозри (наскільки я пригадую) була не моя скромна персона, а КОЛІР велосипеда = я повинна була “повернути” велосипед тому, що він ЗЕЛЕНИЙ…

Соромно зізнатися, але в результаті суперечки (під час якої мої емоції пройшли усі стадії розвитку від невіри і відвертого глузування до злості і врешті – переляку) я змушена була рятуватися втечею. соромиться Галаслива тітка вже майже тягла мене у відділок, привертаючи увагу перехожих (і головне – міліціонерів, що палили неподалік). Тому ми вдарили по газах і рвонули у напрямку готелю.

Їхали якимось бічними провулками, гадаючи – чи не женеться бува позаду машина з мигалками. посмішка

На той вечір у нас ще були маленькі вело-плани вечірнім містом, але “викриття” біля міліції все зіпсувало. Тому ми змінили одяг, натягли перуки, довгі пальта – темні окуляри і сиділи весь вечір внизу у ресторані, ховаючись за розворотами газет. ніндзя

Світла у номері не вмикали.

посмішка на 32посмішка на 32посмішка на 32посмішка на 32посмішка на 32

Наостанок – корисні посилання:

http://zamki-kreposti.com.ua/zakarpatskaya-oblast/hustskij-zamok/ – вельми інформативна стаття

http://www.kolyba.org.ua/unikalne-zakarpattja/pamjatki-i-zapovidni-teritorii/1267-hust-castle – ще одна

Карта

Про останні три дні поїздки – далі.

Posted 16.08.2014 by llevchenko in Закарпаття

Tagged with

2 responses to “КАРПАТСЬКА ВІДПУСТКА: Хустський замок /м. Хуст, Закарпаття/

Subscribe to comments with RSS.

  1. Люблю Вас читати! 🙂

Залишити відповідь

