ГРУЗІЯ: Батумі – місто, дельфінарій і танцюючі фонтани   2 comments

Грузія: організаційне

Грузія: перший день (вечірній Тбілісі)

Грузія: переїзд в Батумі

Грузія: Батумський ботанічний сад

День розпочався з того, що ми прокинулися і виявили, що, як на 9 ранку, сонце пече нещадно.  Тому ми швиденько побігли снідати, адже хороша погода означала, що ми нарешті як слід скупаємося в морі і покриємося довгоочікуваною засмагою (або, принаймні, морським брудом посмішка).

Після сніданку ми зібрали пляжне причандалля і попрямували на пляж. Але не на “наш”, а на пляж у порту – знали, що там 100% штиль.

Дорогою не забули клацнути все ті ж батумські орієнтири:

“бутилка” і замерзлий фонтан

замерзлий фонтан і ворота в Чорне море

місцеві бунгало посмішка

озеро Ardagani /а ліворуч видніє ресторан “Україночка” дурненька посмішка/

те ж озеро, китайський ресторан і “бутилка”

велосипедна доріжка на набережній

Неподалік готелю Sheraton ми вирішили трохи зрізати кут і рушили у напрямку порту

Багатоповерхівки на вулиці Руставелі (на першому поверсі “жовтої” і “червоної” є 2 великі магазини з сувенірами і подарунками, раджу зайти)

Сквер поблизу театру на вулиці Руставелі

Скульптури фонтану ближче

Театр

На воротах – такий песик (чи тигрик)

Нарешті дійшли до пляжу і затаборилися поблизу старого маяка. Море було на диво тепле, як і передбачалось, – повний штиль.

Відпочиваючих на пляжі було не дуже багато. Усі – одне від одного на кілька десятків метрів. Словом, належали ми тільки самі-собі танцює

Пляжували десь до пів-другої. Далі довелося втікати, бо з’явилося відчуття, що ми на тих камінцях, як на мангалі. Можна було ще посипати спеціями і доводити до готовності…

Іти з пляжу вирішили ще й тому, що захотіли відвідати місцевий дельфінарій, де чергове шоу мало розпочатися якраз в 14.00.

Дорогою до дельфінарію ми купили на набережній кілька кульок морозива, які вирішили спожити на лавці поблизу одного зі скверів. Яке ж було наше здивування, коли ми помітили у сквері такий пам’ятник (неподалік, до речі, був ще пам’ятник Лесі Українці)

До дельфінарію ми йшли швидкою ходою і встигли акурат до запуску відвідувачів. Перед тим купили у касі 2 квитки по 12 ларі (60 грн.) і пройшли до залу. Ним виявилося велике приміщення БЕЗ даху, із 3-ма секторами сидінь, розміщених амфітеатром. Людей було порівняно небагато, тому можна було сідати на будь-яке вільне місце. За кілька метрів перед першим рядом сидінь була розташована скляна перегородка, а за нею – басейн. Дуже синій, широкий і глибокий (у 2 поверхи точно).

Коли всі повсідалися, почалася вистава – 8 дельфінів наблизилися до перегородки, щоб ми з ними “познайомилися” і поаплодували посмішка

Під час вистави ведучий розповідав нам (трьома мовами – грузинською, російською і англійською) про дельфінів і номери, які вони виконували.

А вони вистрибували з води

кидали м’ячами в глядачів

катали тренерів на своїх носиках

“ластилися” до них посмішка

і навіть “танцювали” парами

А ще там був один “неслухняний” дельфін на ім’я Рокко, який раптом “розлінився” і не захотів виконувати команди, бо глядачі погано аплодують (так і сказав тренеру)

Тому глядачам (особливо дітям, які були просто в захваті) довелося видати подвійну порцію аплодисментів і вереску, щоб Рокко продовжив виконувати вправи посмішка на 32

Шоу з дельфінами тривало десь 30 хвилин. Сподобалося надзвичайно! У нас навіть боліли долоні, а я ще й трохи захрипла. Можу сказати, що ми отримали неабиякий заряд позитиву і відчули себе майже дітьми. До того ж, було відчуття, що то не ми дивилися виставу з тваринами, а самі були учасниками якогось шоу. посмішка

Після дельфінарію ми пішли до центру туристичної інформації. Там я купила кілька листівок і магніти. Також запитала про літературу і дівчата на ресепшені дали мені 2 безкоштовні англомовні путівники. Хоч інформації в них було не дуже багато, але на безриб’ї…

Я так і не знайшла в Батумі пристойної книгарні – в одній були тільки якісь фотоальбоми по неймовірно високих цінах, а в іншій – з найцікавішого тільки – “Говорим и читаем по-грузински”…

Після повернення в готель ми вечеряли бутербродами і кавуном. Більше нічого чомусь не хотілося.

Далі – знову пішли блукати, бо якраз закінчився черговий дощик. Схоже, це в Батумі традиція – зранку спека, а по обіді і вночі – дощ. Або навпаки.

Цього разу ми вирушили у протилежному напрямку, ніж той, яким ми ходили раніше – у бік аеропорту.

Набережна з південного боку Батумі виявилася дуже багатолюдною і не менш мальовничою, ніж її центральна частина. Ми дійшли до парку з кінетичними скульптурами і призупинились, щоб Олег поекспериментував з фотоапаратом.

Експерименти:

На годиннику була вже майже 11 година вечора і ми подалися назад до озера Ardagani, де якраз мало початися шоу танцюючих фонтанів.

Коли ми дійшли до місця події, то шоу вже тривало. Навколо була маса народу. Усі фотографували, фотографувалися і знімали відео. Ми також не втримались…

/фотографували з велосипедної доріжки, щоб не було видно натовпу на березі озера/

Ми помітили, що кількість варіантів випуску води і підсвітки досить обмежена, але кількість їхніх комбінацій майже безкінечна. При чому, “рухи” фонтанів підібрані окремо для кожного музичного ряду. Усе це разом – просто незабутнє видовище. Я також зняла кілька роликів, але вони не завантажуються на жоден сервіс. плаче, витирає носа Підозрюю, що надто великі і якісні…

Після фонтанів ми нарешті поплентали додому спати.

ДАЛІ

2 responses to “ГРУЗІЯ: Батумі – місто, дельфінарій і танцюючі фонтани

Subscribe to comments with RSS.