ГРУЗІЯ: переїзд в Батумі   5 comments

ГРУЗІЯ: організаційне

ГРУЗІЯ: перший день /вечірній Тбілісі/

Другий день нашої поїздки почався із раннього підйому і раннього сніданку. Останній чекав нас в обумовлений час (7.15) у ресторані готелю. Попоївши ми швиденько попрямували на вихід – на вулиці вже проходжався наш “вчорашній” водій.

На дорогу до залізничного вокзалу ми витратили якихось 15-20 хвилин. Після прибуття на місце, відразу пішли до колій, оминаючи будівлю самого вокзалу – наша електричка вже стояла біля перона. Ми показали свої квитки контролеру (пред’являти при цьому паспорт, виявилось, необов’язково) і пройшли у вагон. Салон електропоїзда нас приємно здивував – ряди по два і три м’яких крісла, що мають ручки і можуть відкидатися назад. Також є столики, які відкриваються зі спинок попереднього ряду. При вході у вагон є окреме місце для великого багажу – залізні полиці, куди можна скласти габаритні валізи. Маленькі сумки можна розмістити над собою у спеціальних полицях. Місця багато, – від колін до наступного сидіння десь сантиметрів 15. Крім того, половина крісел встановлена у зворотному порядку, а посередині вагона з обох боків між сидіннями є невеличкий стіл…

Квиток:

(верхню “червону” частину відірвав контролер)

scan

СВІЙ квиток від квитка Олега я відрізняла тільки за номером паспорта посмішка

Загалом, усі 6 годин шляху нам подорожувалося дуже комфортно. Ми проїхали 8 гірських тунелів (один з яких під самим Батумі) і зробили 3 зупинки. Цікаво, що протягом усієї поїздки у вагон не заходив НІХТО, хто б торгував якимось товарами…

У вікні ж був переважно такий краєвид

Батумі був кінцевою зупинкою маршруту електропоїзда, і вийшовши на перон разом з усіма пасажирами вагона, ми були атаковані таксистами і тітоньками, що пропонують житло. Їх було так багато, що нам довелося протискатися через натовп, по кілька разів повторюючи одне і те ж саме.

Відійшовши вбік від будівлі вокзалу (який виявився ДУЖЕ маленьким посмішка) ми почали виглядати когось із табличкою нашого агентства. Таких не виявилося, тому я зателефонувала у Тбілісі і переконалася, що про нас не забули.

Тут же біля перона ми познайомилися з російськими туристами, які так само, як ми, чекали Зураба.

Нарешті через хвилин 5-10 до вокзалу під’їхала машина з номерами FAU-100 посмішка Ми загрузилися і поїхали в готель.

Нашим притулком на 3 дні у Батумі виявився готель ADELI. Це невеличкий готель зовсім близько від моря (якихось 200 м). Він не дуже “засвічений” в мережі, бо є готелем аджарського футбольного клубу (там навіть тренувальне поле є). Нам дістався номер на третьому поверсі із трьома ліжками, кондиціонером, телевізором, холодильником і санвузлом. Крім того, там виявився ще й балкон, з якого відкрився отакий вид на захід

і такий – на схід

Трошки відпочивши, ми попрямували до моря. Само-собою, не купатись, бо накрапав якийсь дощик, а просто роздивитись – що і як.

Перейшовши проспект Khischiashvili, помітили праворуч Будинок юстиції (потім ми називали його не інакше, як “бутилка”).

Цей будинок, це, без перебільшення, – мрія кожного українця. Тут зосереджені усі державні служби, які надають послуги громадянам з усіх можливих питань. Зайшовши сюди, можна вирішили будь-які проблеми, від оформлення свідоцтва про народження до сплати штрафу чи судового збору. Тобто, не треба гасати по всьому місту (як це звикли робити у нас) і стояти в чергах до самої служби, тоді – до банку, а тоді – знову до служби (щоб показати корінці про оплату послуг). Більше того, домовитися про прийом, а також прослідкувати процес вирішення свого питання (!) можна в інтернеті. І нарешті, – щось зовсім поза межами реальності – у цій будівлі є дитяча кімната, куди можна віддати дитину, доки ви вирішуєте свої питання…

Уявляєте, який грандіозний спектр проблем розв’язується одним тільки існуванням такої установи? яке підґрунтя для корупції вона усуває?… Хай там кажуть, що завгодно про Саакашвілі і його методи управління, але грузинам дуже пощастило мати президента з клепкою в голові.

На цій оптимістичній ноті ми попрямували ближче до набережної /праворуч – озеро Ardagani, червона велосипедна доріжка і пішохідна частина набережної/.

Пішохідна доріжка ближче (покриття – всього-навсього імітація дерева, насправді це бетон).

Вид через озеро на скульптуру “Заморожений фонтан” і вдалині – “Ворота в Чорне море”.

Неспішним кроком ми дійшли до маленького скверика з цікавим фонтаном (обидва колеса крутяться).

А трохи далі від нього, напроти готелю Intourist, знайшли сквер із такими жителями

Пройшли ще кілька метрів на захід і натрапили на ще один сквер, чудово оформлений, як і все у приморській частині Батумі.

Поступово ми дійшли до краю затоки, попутно знявши міські багатоповерхівки.

Майже на самому краю берегової лінії побачили Алфавітну вежу.

Вона ще не закінчена, але вже скоро буде відкрита відвідувачам. Там буде медіа-центр і ресторан, платформа якого за годину робитиме повний оберт навколо своєї осі.

Вежа “прикрашена” великими буквами грузинського алфавіту. Десь в мережі я читала, що Алфавітна вежа має символізувати таку-собі ДНК грузинського народу (не знаю, наскільки ця інформація правдива).

Праворуч від вежі закладено основу розважального парку. Зараз тут поки що тільки оглядове колесо (недалеко від нього – старий маяк).

Відразу позаду колеса – широка набережна і море

Причал яхт-клубу і порт (тут, до речі, можна замовити прогулянку морем).

Поблизу оглядового колеса ми знайшли ще один дуже цікавий об’єкт – скульптури Алі і Ніно – “Любов”

DSC_0263 DSC_0265

Ми застали скульптури “з’єднаними” і тому десь годину сиділи на березі, чекаючи, доки вони почнуть рухатися. Але нічого так і не відбулося сумний ані в цей день, ані в наступні (ми майже кожного дня ходили дивитися, чи нічого не змінилось smile ).

Взагалі про самі скульптури і про їх будову можна прочитати ТУТ.

А ТУТ є відео, де показано підготовку проекту і скульптури в русі.

Оскільки ми пройшли десь кілометрів 4-5, то вирішили трохи посидіти і відпочити на пляжі. Благо, засвітило сонечко і на дворі стало майже жарко.

Сидіти довелося на таких камінцях. На цьому узбережжі це єдине “покриття” посмішка на 32 так що пластикові тапки не завадять.

Трохи відпочивши, вирішили повертатися в готель. Рушили містом паралельно до лінії пляжу.

Ще раз вежа на прощання

Адміністрація порту

Просто вулиця (чи скаже хтось, що це Грузія?)

Доки дійшли до “бутилки”, то було вже майже темно. Олег тільки і встиг, що зняти кілька варіантів освітлення будівлі – навіть не знаю, яке фото краще посмішка

На цій романтичній ноті ми, переповнені позитивними враженнями, пішли у напрямку ліжка.

ДАЛІ

Posted 23.07.2012 by llevchenko in Грузія

Tagged with

5 responses to “ГРУЗІЯ: переїзд в Батумі

Subscribe to comments with RSS.

1. дуже цікавий Батумі. таке різнорідне поєднання супертехнологій, недавнього минулого і вічного моря.

ми не потрапили, з Тбілісі здалося далеко, за один день не вправилися би, то ж вирішили не ризикувати.
    цікаво дуже. пишіть іще.

• Так, Батумі дуже цікавий. Це такий мікс!…
      Тут вам – хмарочос, а на 3 метри лівіше – задрипаний грузинський дворик з розвішаним між балконами шматтям, а ще далі – вівці пасуться, а вже зовсім вдалині – кораблі пливуть… ))

А коли ви були в Грузії? Як не дуже давно, то мабуть, і самі можете нарозказувати таких “казок”..)

2. рівно 2 роки тому.

у мене в блозі ціла тема Georgian stories, це була перша спроба системно викласти враження, думки. не просто репортажка. я записувала все, що бачила, чула, випитувала і їла, у спеціальний блокнот від руки. а потім думала про це – і воно якось вкладалося по темах: музика… кухня… православ’я… старі люди… водичка… скульптура… музеї…

мені дуже цікаво ваше читати, бо дещо співпадає. у Батумі, на жаль, ми не були, вистачило Тбілісі, Сігнахі, Мцхеті, Горі та Уплісцихе.