Музей – магазин “ДІМ ВИНА” /м. Євпаторія/   Leave a comment

Соромно зізнатися, але я щось вже зовсім закинула даний блог. Це дуже не правильно і це зовсім не ввічливо відносно моїх постійних читачів.

З часу останнього допису у мене були дуже важкі тижні на роботі, тому було зовсім не до розваг і розповідей про туристичні поїздки. До того ж, я була трохи зайнята іншим блогом, у зв’язку із великою кількістю передноворічних рукодільних конкурсів і моїм бажанням якось компенсувати тяжкі професійні будні.

Але зрештою прийшов новий рік (з чим я нас усіх сердечно вітаю) тому настав час повернути цей сайт до нормального життя, тим більше, що до цього часу вже назбиралося багато звітів про подорожі, які залишається тільки відредагувати і прикрасити світлинами.

Перший допис після “мовчанки” я вирішила присвятити особливому місцю у Євпаторії, яке може зацікавити як поціновувачів вина, так і простих туристів. Мова про заклад, що зветься ДІМ ВИНА. Це магазин, музей та дегустаційний зал. Я вперше пишу тут про подібне місце і роблю це тому, що Дім Вина є незвичайним об’єктом туристичного інтересу. Буду рада, якщо мій досвід від його відвідання стане у нагоді іншим мандрівникам.

Так от, у Дім Вина ми потрапили у передостанній день нашого перебування у Криму – 13 вересня 2011 року. Було близько 19 год. вечора і ми заїхали сюди просто для того, аби купити алкогольних сувенірів. У приміщенні Дому Вина зовсім не було відвідувачів і люди з обслуговуючого персоналу вже готувалися до закриття.

Незважаючи на обмаль часу ми встигли пробігтися по залах (їх там буквально 3-4) і нашвидкуруч роздивитися експонати. Нажаль, з огляду на час нашого приходу, про екскурсію годі було і мріяти. Безумовно, екскурсовод міг би дуже цікаво розповісти нам і про історію і про технологію виробництва напою.

Експонати

DSC_8094

DSC_8096

DSC_8095

DSC_8097

DSC_8100

Вітрини з вином

DSC_8101

DSC_8102

DSC_8103

DSC_8104

Щодо вибору вин, то мушу сказати, що вибір тут просто надзвичайно багатий. Є практично усі виробники Криму, до того ж вина посортовані не тільки по виробниках, а і по видах (сухе, напівсухе, напівсолодке…) і по ціні (від дешевих до марочних). Усе дуже зручно шукати.

До того ж, оскільки Дім Вина є ще й дегустаційним залом, то тут можна спробувати будь-яке вино (окрім, мабуть, найдорожчих) за вашим бажанням. Вартість келиха – 5 грн. Якщо вино вам сподобається, то ви можете придбати пляшку по ціні зі знижкою.

У цьому місці я мушу трохи призупинитися, бо питання цікаве і вимагає пояснень.

Після отримання чека за покупку виявилося, що знижка на пляшку вина дорівнює вартості дегустації – 5 грн. Це ніби-то логічно, АЛЕ… Одразу після відвідання Дому Вина ми поїхали у місцевий “Фуршет”, щоб поповнити запаси провіанту на два наступних дні. У супермаркеті я не полінувалася зайти у винний відділ, і добре зробила, бо побачене мене досить здивувало. Виявилося, що багато місцевих вин є у “вільному продажі” (це стосується звичайних столових, які можна віднести до “популярних” вин). Так от, 3 пляшки із тих, що я купила у Домі Вина виявилися на порядок дешевші у супермаркеті. “На порядок” означає – від 7 до 12 грн. (знижку включаємо також). У такому разі можна зробити наступний висновок: якщо для вас має значення сума, витрачена на купівлю кримських сувенірів, то спершу ніж купувати вино будь-де потрібно вивчити асортимент великих місцевих супермаркетів. Швидше за все, там будуть тільки найбільш “ходові” місцеві марки. Якщо ви саме їх шукаєте, то – купуйте без роздумів, дешевше вже не буде, хіба десь на розлив з бочок (не факт, що вміст відповідатиме етикетці) або у фірмових магазинах марки. Якщо ж треба щось більш вишукане, кількарічної витримки, тоді і справді потрібно іти в такі заклади, як Дім Вина. Наголошую, що це тільки моя думка, бо я реально побачила, що могла б зекономити від 20 до 35 грн. саме на цих різницях.

Ну і про негатив, куди ж без нього.

У Домі Вина ми купили 9 різних пляшок напою (два види я дегустувала). Витратили майже півтисячі гривень. Коли ж я запитала у бармена-подавця, чи можна упакувати товар в їхні фірмові пакунки, які я побачила біля каси, то почула у відповідь, що пакунки платні (3 грн. за один). Може я перебільшую і роблю з мухи слона, але гадаю, що така дурниця, як пластикові пакети для продукції має бути безкоштовною для клієнтів такого поважного Дому. Ми ж не в якомусь “Ашані” чи “Сільпо”.

Мені були потрібні ті фірмові сумочки, бо майже усі пляшки призначалися на подарунки друзям. Тому хотілося б і дарувати їх у відповідній тарі… Знову ж таки – це моя особиста думка, яка, зрештою, не впливає на моє бажання ще раз відвідати Дім Вина під час наступного візиту у Євпаторію.

Нехай вас не дивують ці реверанси та поклони після кожного вияву почуттів, – нещодавно у цьому блозі я зчепилася у коментарях з однією панянкою, якій не сподобалися мої висловлювання про одну із поїздок. Тепер, значить, треба добирати слова, аби потім не пояснювати, ніби якийсь опальний політик, що мала на увазі зовсім не те посмішка на 32

Нарешті – кілька корисних посилань про Дім Вина:

офіційний сайт, де можна знайти інформацію про графік роботи закладу, карту вин, програму дегустацій та інше;

– цікава розповідь про історію створення Дому Вина;

– такий-собі невеличкий репортаж з фотографіями;

ще один;

про винний туризм у Євпаторії взагалі;

– цікава, але дещо пишномовна газетна стаття, у якій Дім Вина згадується аж ніяк не “не злим і тихим словом”.

Posted 02.01.2012 by llevchenko in Крим

Tagged with , ,

Залишити відповідь

